4 Nis 2016

OTOMOTİV PAZARINDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Boğaziçi Üniversitesi Finansal Uygulama ve Araştırma Merkezi’nin akademisyenlerle sanayicileri bir araya getirmeyi hedeflediğini ve Otomotiv Ekonomisi Zirvesi’nin de bu amaca yönelik düzenlendiğini belirten Boğaziçi Üniversitesi Finansal Uygulama ve Araştırma Merkezi Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ali Coşkun, akademisyenlerin ve öğrencilerin sektörün problemlerini alanında uzman profesyonellerden öğrenmesinin bu alanda yapılacak yeni çalışmaların önünü açacağını dile getirdi ve önümüzdeki süreçte benzer toplantıların devam edeceğini belirtti. Toplantıda dikkat çeken konulardan biri de dijitalleşme süreci ve bu süreçte sektörün yaptığı atılımlar ve yeniliklerdi. Otomotiv Sektöründe Dijital Pazarlama adı altında gerçekleşen oturumda konuşan sahibinden.com Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, Google Otomotiv sektör lideri Alp Refik ve Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın şirketlerinin bu alanda faaliyetleri hakkında bilgi verirken, dijital pazarlamanın sektördeki konumuna yönelik önemli açıklamalarda bulundu. Yapılan konuşmalarda dijitale doğru evrilen günümüz Türkiye’sinde gerçekleştirilen çalışmalar değerlendirildi. Firmaların, tüketici ve satıcının ne tür bir yol izleyeceğine dair fikirler aktarıldı.

SAHİBİNDEN.COM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI BORA BİÇER:

“MOBİLİTE İLE KULLANICIMIZIN İŞLERİNİ KOLAYLAŞTIRIYORUZ”

sahibinden.com 3 kişinin hayaliyle ortaya çıkmış 16 yıllık bir şirket. Site içerisinde 10 tane farklı kategoriden bizim için en önemlilerinden bir tanesi vasıta. Şu anda bile 500 binden fazla araç insanların birbiriyle iletişime geçerek el değiştirmesini bekliyor. Kullanıcılarımıza yakın zamanda yaptığımız birçok yenilikle de karşılarına çıkıyoruz. sahibinden.com diğer sistemlerle entegre çalıştığı için birbirlerine gönderme yapan, link atan yapılar mevcut. Kullanıcılarımızın işlerini nasıl daha iyi yapabileceklerine dair çalışmalarımız sürekli devam ediyor. Bunun yanında mobiliteyi de elden bırakmıyoruz. Şu anda büyüme yönü mobilite taraflı. Artık yüzde 50’den fazla sistem mobil üzerinden kullanılıyor. Hem iOS hem Android uygulamalarla ayda 5 milyonun üzerinde insana hizmet veriyoruz. Burada özellikle mobilite gerektiren bütün alanlarda, özel geliştirilen sistemlerle kullanıcımızın işlerini kolaylaştırarak sadece işlerine odaklanmalarına olanak sağlamak istiyoruz...

4 Nis 2016
Benzer Haberler
OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN GELECEĞİNİ 2 KRİTİK KONU ŞEKİLLENDİRİYOR: DİJİTALİZASYON VE OTONOM OTOMOBİLLER
Kategori: Kapak Konusu
AT ÖLDÜRMEDEN BAYTAR OLUNMAZ!
Kategori:
BATU YURTİÇİNDE HEDEF BÜYÜTTÜ
Kategori: Lojistik
Yazarlar

ERKEN SEÇİMLERİN EKONOMİK ETKİLERİ

GELİŞEBİLİR OLMAK!