14 Mar 2019

HEPSİBURADA 17 BİN İŞLETMEYİ DÜNYAYA AÇIYOR

E-ticaret platformu Hepsiburada, Türkiye’nin e-ihracat hedefleri kapsamında hayata geçirdiği “Kolay İhracat” modelinin detaylarını düzenlediği bir basın toplantısıyla paylaştı. Model kapsamında dünyanın neresinde olursa olsun tüm müşteriler, Hepsiburada’nın global web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden aradıkları her ürüne ulaşarak bulundukları ülkeden kolayca sipariş verebiliyor. Global sayfa ve uygulama ilk etapta İngilizce ve Arapça dillerinde müşterilerin kullanımına sunuluyor. Ortadoğu ülkelerinde yaşayan müşteriler ülkelerin yerel para birimi ve ödeme sistemleri; diğer ülkelerde yaşayan müşteriler ise ister euro ister dolar ile ödeme yapılabiliyor. Hepsiburada’nın attığı bu önemli adım sayesinde, potansiyel 1 milyar müşterinin olduğu öncelikli ülkeler (Rusya ve Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Avrupa) başta olmak üzere kendi ana dilleri, para birimleri ve ödeme sistemlerini kullanarak Hepsiburada’dan alışveriş yapabilecek.

FARKLI DİLLER VE PARA BİRİMLERİNDE ALIŞVERİŞ YAPILABİLECEK

Hepsiburada yerelleşme stratejisi kapsamında, 2019 yılı içinde farklı yerel diller ve para birimlerinde Azerbaycan, Rusya, Ukrayna ve Kuzey Afrika ülkeleri başta olmak üzere online yerel mağazalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterilerinin hizmetine sunmaya devam edecek. Kolay İhracat modeliyle Hepsiburada Pazaryeri iş ortağı olan 17 binden fazla küçük ve orta ölçekli işletme, herhangi ekstra bir yatırım, kaynak veya deneyime ihtiyaç duymaksızın Hepsiburada’nın teknoloji ve pazarlama gücünden faydalanarak dünya pazarlarına merhaba demeye başlıyor.

“İHRACATI YAPMAK İSTEYEN İŞLETMELER İÇİN HER ADIMI KOLAYLAŞTIRIYORUZ”

Kolay ihracat modelini açıklayan Hepsiburada Uluslararası Grup Başkanı Emre Ekmekçi, “İhracatı yapmak isteyen işletmeler için her türlü adımı kolaylaştırıyoruz. Sanki Türkiye’de e-ticaret yaparmış gibi ürününü paketliyor ve yolluyor, bu kadar basit. Ekstra bir ücret almıyoruz. Her türlü gümrükleme, tahsilat, kur farkından doğabilecek riskler, kapıda ödeme seçeneği, ülkelere göre yerelleşmiş teslimat modelleri gibi birçok hizmeti biz Hepsiburada olarak bu iş modeli içerisinde üstleniyoruz” dedi. “İşletmenin tek yapması gereken ürünü satışa açması” diyen Emre Ekmekçi, “Zaten satışa açık ise de başka hiçbir şey yapmasına gerek yok. Biz o ürünleri hedef ülkelerdeki tüketicilerle birebir buluşturuyoruz. İşletmeler şunu biliyor ki, Hepsiburada onları doğru müşteriyle, doğru şekilde koruyarak ve ürünlerine sahip çıkarak Türkiye’de şu anda bu işi yapıyor. Bu açıdan bakıldığında yaptığımız iş çok da farklı değil. Sadece üzerine ekstra riskler ve maliyetler geliyor. Biz de oturduk, bir işletmenin ihracat yapabilmesi için gerekli olan işlemleri sıraladık ve bu sorunların hepsini biz kendimiz hallettik. Dolayısıyla işletmeler için aslında yerel bir satış yapar rahatlığında ihracat yapılıyor o yüzden de zaten adına kolay ihracat dedik” ifadelerini kullandı.

 

DEVAMINI DERGİMİZİN MART SAYISINDAN OKUYABİLİRSİNİZ…

14 Mar 2019
Benzer Haberler
HEPSİBURADA’DAN E-TİCARETE “YERLİ YAZILIM” KATKISI
Kategori: Güncel Haberler
HEPSİBURADA 17 BİN İŞLETMEYİ DÜNYAYA AÇIYOR
Kategori: Güncel Haberler
Yazarlar