1 Haz 2018

HEPSİEXPRESS E-TİCARETİN TAŞIYICISI OLMAYA ADAY

E-ticaret müşterilerinin sesine kulak veren Hepsiexpress, randevulu teslimat özelliğiyle e-ticaret müşterilerine aldıkları ürünleri hafta içi veya hafta sonu fark etmeksizin istedikleri gün ve saat diliminde teslim alma özgürlüğü veriyor. Aynı gün randevulu teslimatın yanı sıra ertesi gün teslimat seçeneğini de değerlendirebilen e-ticaret müşterileri sabah 09:00-13:00 arası, öğlen 13:00-18:00 arası ve akşam 18:00-23:00 arası olmak üzere üç ayrı randevu seçeneğinden birini tercih edebiliyor. Müşteriler aynı zamanda randevu saatlerinde değişiklik ve randevulu iade hizmetlerinden de faydalanabiliyor. Türkiye’deki yaklaşık 30 milyar TL’lik çok kanallı ve online perakende pazarının yüzde 65’ine erişen ve operasyonlarını yaygınlaştıran Hepsiexpress, sektördeki tüm markalara da bu yenilikçi teslimat modelini sunmaya başladı. Halen hizmet verdiği İstanbul, Kocaeli, Ankara illerine ilaveten Bursa ve İzmir de dahil olmak üzere Türkiye’nin çeşitli illerine hizmetlerini götürmeye devam edecek olan Hepsiexpress, geçen yıla göre 5 kat büyümeyi hedefleyerek, yılda ortalama yüzde 35 büyüyen e-ticaret sektöründeki bu büyümeye de destek olacak.

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ORANIMIZ YÜZDE 99”
Hepsiexpress Genel Müdürü Umut Aytekin, Hepsiexpress’in yenilikçi hizmetleriyle ilgili olarak “E-ticaretten alışveriş yapan müşterilerin ihtiyaçlarını gözeterek, müşteri deneyimini mükemmelleştirmeye yönelik kendi yenilikçi modelimizi oluşturduk. Yaptığımız araştırmalardan yola çıkarak, e-ticaret müşterilerinin siparişlerine daha hızlı ve tercih ettikleri zaman diliminde ulaşabilmeleri için; hafta içi ya da sonu fark etmeksizin aynı gün ya da ertesi gün randevulu sipariş seçeneklerini sunmaya başladık. Müşterilerimiz müsaitlik durumlarına göre, randevu erteleme ya da randevulu iade hizmetlerinden de faydalanabiliyor. Özetle, Hepsiexpress ile e-ticaret alışverişinin kontrolü artık müşterilerde. Tüketicilerin kargosunun peşinden koştuğu değil, kargonun tüketicinin peşinden koştuğu bir dönem başlattık. Ayrıca, geliştirdiğimiz performans sistemi ile taşımacılarımızın performansını sürekli takip ediyor, verdiğimiz eğitimlerle onların gelişimine katkıda bulunuyoruz. Hepsiexpress olarak taşıdığımız ürünlere gözümüz gibi bakıyor, alıcılara hızlı ve hasarsız teslimat sağlıyoruz. Bu özenli yaklaşımımız bizi pazarda lider konuma taşıdı. Tüm bu farklılıklarımız sayesinde müşteri memnuniyeti oranımızın yüzde 99 olduğunu ifade etmekten memnuniyet duyuyorum. Hepsiexpress olarak e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren tüm markalara taşımacılık ve teslimat hizmeti vermeye hazırız” dedi.

YAZININ DEVAMINI DERGİMİZİN HAZİRAN SAYISINDA BULABİLİRSİNİZ…

1 Haz 2018
Benzer Haberler
HEPSİEXPRESS E-TİCARETİN TAŞIYICISI OLMAYA ADAY
Kategori: Lojistik
Yazarlar

SİYASET VE EKONOMİ İLİŞKİSİ

ÖKÜZ NE KADAR GÜÇLÜ OLURSA OLSUN FAREYİ YAKALAYAMAZ